Happen en Trappen als cadeau
U kunt ervoor kiezen om de cadeaubon per post of per e-mail te ontvangen.
U bestelt de cadeaubon als volgt:
- Vul onderstaand formulier in en klik op "bestellen".
- Vervolgens opent een nieuw scherm, waar u veilig met iDEAL of Bancontact/MisterCash kunt betalen. De kosten bedragen € 39,95 per cadeaubon, inclusief verzendkosten.
- U ontvangt de cadeaubon binnen enkele minuten (indien u een digitale cadeaubon heeft besteld) of enkele dagen (indien u kiest voor het opsturen van de cadeaubonnen per post). In beide gevallen hoeft dus niet uw eigen (e-mail)adres in te vullen. Uiteraard kunt u ook uw eigen (e-mail)adres invullen, de bonnen worden dan naar dit (e-mail)adres verstuurd zodat u ze persoonlijk kunt overhandigen aan de gelukkige ontvanger. Bij de cadeaubonnen die per post worden toegestuurd vindt u in de grote envelop u een kleinere envelop, hier kunt u nog een persoonlijke boodschap op schrijven.
Wohnen Sie in Deutschland? Klicken Sie hier.
Veelgestelde vragen over de cadeaubon
Wat is het verschil tussen een opgestuurde en een digitale cadeaubon?
Bij de bestelling van een digitale cadeaubon krijgt u direct de bestelde cadeaubon(nen) per e-mail toegestuurd. De codes kunnen dan direct verzilverd worden. Indien u kiest voor het opsturen van een cadeaubon duurt het enkele werkdagen alvorens u de cadeaubonnen en de bijbehorende codes per post ontvangt. U krijgt dan wel een gedrukte cadeaubon verpakt in een grote envelop, met daarin een folder en een kleinere envelop, waar u nog een persoonlijke boodschap op kunt schrijven.
Wat is de geldigheidstermijn van een cadeaubon?
Cadeaubonnen zijn altijd geldig in het jaar van aankoop en het daaropvolgende jaar. De geldigheidstermijn staat op de cadeaubon vermeld alsmede in de bevestigingsmail van de order. Dus cadeaubonnen uitgegeven in 2014 zijn tot en met 31-12-2015 geldig en cadeaubonnen in 2015 zijn tot en met 31-12-2016 geldig.
Hoe lang duurt het voordat de cadeaubon aankomt?
Indien u een digitale cadeaubon heeft besteld, krijgt u deze binnen enkele minuten per e-mail toegestuurd. De codes kunnen dan direct verzilverd worden. Indien u kiest voor het opsturen van een cadeaubon per post dan worden de cadeaubonnen binnen enkele dagen naar de gelukkige ontvanger verstuurd. In beide gevallen hoeft dus niet uw eigen (e-mail)adres in te vullen. Uiteraard kunt u ook uw eigen (e-mail)adres invullen, de bonnen worden dan naar dit (e-mail)adres verstuurd zodat u ze persoonlijk kunt overhandigen aan de gelukkige ontvanger. Bij de cadeaubonnen die per post worden toegestuurd vindt u in de grote envelop u een kleinere envelop, hier kunt u nog een persoonlijke boodschap op schrijven.
Hoe weet ik of mijn aanvraag is doorgekomen?
Indien u binnen een uur na uw bestelling geen mail heeft ontvangen dient u direct een mail te sturen naar info@happenentrappen.nl met het onderwerp "Geen e-mail cadeaubon". Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u besteld heeft.
Ik heb een cadeaubon besteld per e-mail, maar ik heb deze niet ontvangen per e-mail. Wat nu?
Indien u een digitale cadeaubon heeft besteld, krijgt u deze binnen enkele minuten per e-mail toegestuurd. Het komt wel eens voor dat deze in uw mapje ‘ongewenst’of ‘spam’ wordt geplaatst. Hier kunt u de e-mail dan terugvinden. Indien u na uw bestelling ook geen mail heeft ontvangen in uw mapje ‘ongewenst’ of ‘spam’, dan kunt u een mail sturen naar info@happenentrappen.nl met het onderwerp “Geen e-mail cadeaubon”. Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u heeft besteld.
Hoe kan ik cadeaubonnen bestellen als ik in België of Duitsland woon?
Voor onze Belgische klanten is dit geen probleem, u kunt eenvoudig met Bancontact betalen.
Bent u woonachtig in Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@happenentrappen.nl Vermeld hierin duidelijk:
Bent u woonachtig in Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@happenentrappen.nl Vermeld hierin duidelijk:
- Uw adres
- Het aantal cadeaubonnen
- Uw telefoonnummer
- Rekeningnummer: 157334619
- IBAN: NL98RABO0157334619
- BIC / Swift: RABONL2U
Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe moet ik deze bon verzilveren?
U dient een reservering te plaatsen door het reserveringsformulier in te vullen. Aan de rechterkant van het formulier kunt u onder het kopje "cadeaubonnen" het 10-cijferige nummer invullen dat op de cadeaubon is vermeld.
Staat de cadeaubon op naam?
Nee, de cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden. Onze cadeaubonnen bestaan uit een unieke 10-cijferige code, welke eenmalig kan worden ingevoerd bij het plaatsen van een reservering.
Waarom is het 10-cijferige nummer niet zichtbaar op de cadeaubon die ik per e-mail heb besteld?
Indien u de cadeaubon direct opent vanuit uw e-mail dan kan het voorkomen dat het 10-cijferige nummer niet zichtbaar is. U kunt het bestand het beste opslaan en daarna openen met Adobe Acrobat Reader. Het 10-cijferige nummer wordt nu zichtbaar. Indien dit niet het geval is dan kunt u altijd contact opnemen via info@happenentrappen.nl.